»

onsdag 15 december 2010

Jul 2010 - Byta klappar av Hannes II

Alla boende i studentkorridoren hade samlats i det gemensamma köket för att ha det årliga julklappsbytet! Stämningen var hög och uppsluppen tack vare all glögg.

Jag satt i soffan mellan Kajsa och Hanna och värmde mig med glöggkoppen. Det var sju boende i korridoren och jag var ensam kille. Hampus hade flyttat ut för bara en vecka sedan så jag var ensam tupp i hönsgården. Jag hade redan fått en hel del gliringar från både kursare och grannar men jag brydde mig inte eftersom jag förstod att de bara retades med mig.

Det var första året jag var med på julklappsbytet och det hade inte varit helt lätt att köpa julklapp. Grejen var den att hitta bästa klappen till lägsta priset. Den enda regeln var att alla klapparna lades i en hög och sedan lottades de ut. Fick man sin egen så fick man. Med tanke på alla gliringarna jag fått tillsammans med att jag var enda killen så hade jag köpt ett par flortunna stringtrosor. De hade varit svindyra men det var det värt! Jag hoppades nästan att Petra skulle få dem för det var hon som tråkade mig mest.
- Skall vi börja då? Frågade Sofia.

Jakande svar från alla och som ensam man så fick jag börja. Det var med spänning jag trevade runt i säcken med presenter. Paketet såg ut som en smällkaramell och lite förundrat vred och vände jag på den medan det fnittrades lite omkring mig. Till min stora förvåning så såg alla presenterna lika ut utom den jag lagt i säcken!
- Hannes får börja öppna, fnittrade Johanna.

Något var fel, fruktansvärt fel och det var med en svag känsla av osäkerhet jag började öppna min smällkaramell! När pappret väl var borta så återstod en toalettrulle med tejpade ändar. Det fnittrades hysteriskt runt omkring mig nu men jag kunde inte med äran i behåll dra mig ur situationen. Full av onda aningar började jag att ta bort tejpen på ena änden. Jag fick nästan kallsvettningar när jag drog fram det lilla tygstycket! Ett par leopardfärgade tangakalsonger!

- Du trodde väl inte att vi inte skulle få reda på vad du köpt? Sa Jennifer.
- Öhh, artikulerade jag intelligent.
- Kajsa såg när du köpte trosorna, fnissade Sofia.

Jag skämdes något så fruktansvärt och jag kände hur det hettade på mina kinder av genansen. Fingrande på den lilla tygbiten så stirrade jag ner i golvet och önskade mig så långt bort jag bara kunde.
- Okey tjejer! Sa Hanna, - vem fick Hannes julklapp?
- Tada, sa Petra och höll upp mitt paket.
Snabbt slet hon upp paketet och höll upp det minimala plagget till ljudet av jubel och busvisslingar.
- Jaha Hannes, sa hon, - skall vi ta och testa presenterna då?
- Men de andra då? Frågade jag dumt.
- Vi var ju tvungna att se till att du verkligen fick kalsongerna så det är kalsonger i alla paketen, fnittrade Jennifer.
- Jag börjar, sa Petra.

Hon reste sig upp och lirkade smidigt av sig jeansen hon bar. Storögt tittade jag på henne när hon drog av sig sina egna trosor och drog på sig de jag köpt. De var så små att de knappt täckte blygdläpparna på henne och jag skämdes ännu mera samtidigt som en känsla av upphetsning började smyga sig på.
- Visst är de snygga? Sa Petra och mannekängade.
Jubel mötte henne när hon gick runt och visade upp sig. Hon stannad upp framför mig och det gick inte på något sätt att undgå att se hennes kön genom det tunna tyget. Hon böjde sig ner och viskade:
- Dags att pröva kalsongerna.

Jag blev knallröd i ansiktet! Alla tjejerna runtomkring mig skrattade.
- Glöm det, sa jag.
- Är det så du vill ha det så, sa Petra.
Innan jag hann reagera så satt jag fast som i ett skruvstäd när tjejerna höll fast mig. Petra fnissade när hon började riva i mitt bälte.
- Snälla! Bönade jag desperat.
- Ensam tupp har inget att säga till om, fnissade Hanna i mitt öra.

Trots den pinsamma situationen så reagerade in kropp med att bli upphetsad och det fanns ingen möjlighet att jag skulle kunna få plats i de minimalla tangakalsongerna.
- Synd att spärra in något så stort, sa Kajsa och drog tyget åt sidan så att halvhårda lem blottades.
- Mums vilken julklapp, sa Petra.

Innan jag hann reagera så hade hon slutit läpparna om min lem och jag flämtade till av förvåning och upphetsning. Det tog inte många sekunder innan jag hade full erektion och Petra suckade nöjt till. Hon kröp ner på knä mellan mina särade ben och långsamt började hon att suga av mig. Utan att jag hade märkt det så hade tjejerna släppt mig men jag hade ingen som hels intention att försöka ta mig därifrån längre. Någonstans långt bak var jag medveten om att alla tittade på mig men det fick mig nästan bara att bli mer upphetsad.

- Nu kommer han snart, sa Kajsa när jag tydligt började att signalera att jag var nära utlösning.
Utlösningen var hård och stråle efter stråle pumpade upp i Petras mun. Hon slickade och svalde undan all min säd utan att ta min lem ur munnen. Utmattad sjönk jag ihop i soffan med tung puls och en härlig känsla i kroppen.
- Vems tur är det nästa gång? Frågade Petra.

Förvånat tittade jag upp på henne.
- Du hade ju bara en julklapp, sa hon, - så den får vi ju dela på.


God Jul Önskar Hannes II

.....

Fler av Hannes II härliga noveller finner du på Bubblan!

1 kommentar:

~K~ sa...

Visst är den fin, Hannes klassiker?

Och tack var denna repris så infann sig nu julstämningen även i min tillvaro. :-)