»

måndag 20 december 2010

Jul 2010 - .. dansar råttorna på bordet

Här kommer den låånga fortsättningen på novellen som jag pillade in i bloggen i går.. Läs och avnjut.. om ni orkar :)
/ H

- Mmm!
Jag stoppade en av de nygräddade pepparkakorna i munnen och slöt ögonen. ‘Gud så gott!’
- Helen? Vad står du här och hmmar för?
Jag vände mig om och mötte min mans, Stefans blick.
- De är riktigt goda. Vill du inte smaka?
Jag räckte fram en glaserad pepparkaksgubbe mot honom men han skakade bara på huvudet
- Nej. Det är bra ändå. Ska inte du åka snart? Travet börjar om en knapp timme och jag behöver en dagstidning .
Jag himlade med ögonen och suckade medan jag drog av mig förklädet
- Jag åker nu. Är det nå mer du behöver?
Stefan skakade på huvudet
- Nej inte jag, men du kan väl vara snäll och hämta upp farsan när du ändå är ute och åker? Då kan han ta en drink med mig till travet.
Jag kände hur min mage gjorde en volt när Stefan nämnde min svärfar, men jag suckade ändå, visst, det var ju självklart. Inte kunde min man tänka sig att JAG också ville kunna sitta ned en lördagskväll med en drink i handen! Nejdå jag fick så snällt leka taxi. Hämta, skjutsa.

Jag tog snabbt på mig ytterkläder och drog på mig ett par vinterstövlar. Det var närmare -8 grader ute och jag ville inte frysa. Medan Stefan gick tillbaka till tvn så skyndande jag mig ut genom dörren och bort till garaget där bilen stod, kall och frusen.
Jag hann bort till kiosken som låg 2 km från vårt hem innan en antydan till värme så sakta började sippra ut genom fläkten. Gud så jag frös. Jag vred upp värmen på max medan jag lät bilen stå och gå på tomgång medan jag sprang bort och köpte tidningen. Tillbaka i bilen sträckte jag mig efter min mobil och slog svärfars nummer medan jag svängde ut i trafiken.
Han svarade efter 2 signaler
- Peter.
- Hej Peter, det är jag.
- Ååh Helen är det du som ringer?
- Ja Jag ska vara din taxi ikväll, och är på väg ut till dig nu.
Det blev tyst ett par sekunder
- Ahaa.. Stefans ide´ kan jag tänka?
Jag svarade inte, lät han ta min tystnad för vad han ville.
- Ja jag gör mig klar då, hinner du komma upp en sväng?
Jag kände hur det högg till i magen. Efter det som hänt mellan mig och Peter tidigare så hade mina tankar inte kunnat tänka på något annat än så förbjudet det hade varit, ja och inte minst så jäkla skönt. Att ha sex med sin egen svärfar var ju minst sagt tabu, men hela tiden, varje ord Peter sa lät i mina öron som en inbjudan till en fortsättning.

- Ehh.. Borde nog inte det Peter. Stefan väntar på tidningen.
- Jaahaa okej, men.. Okej.. Jag gör mig klar här. Hur länge dröjer det innan du är framme?
Jag svängde precis upp på hans gata
- Ååhh 20 sekunder?
Peter skattade i andra änden av luren, ett skratt som värmde i min mage och fick mig att le
- Då klär jag på mig och kommer ut. Och du Helen?
- Jaa?
- Är det okej om jag lånar ert gästrum i natt? Vill inte att du ska behöva ta ut bilen bara för att skjutsa hem en gamling som mig.
Innan jag hann svara så klickade det till i luren. Peter hade lagt på.
Jag stannade till framför hans hyreshus, med värmen nu utpumpand

es genom fläkten. Hela tiden gick mina tankar till det han sagt. Han, Peter i gästrummet, bara en tunn vägg i mellan mitt och Stefans sovrum. Jag rös till av skräckblandad förväntan. Plötsligt öppnades passagerardörren och kall luft svävade in samtidigt som Peter klev in och satte sig bredvid mig. Jag såg uppskattande på honom, välklädd och förbaskat tjusig i sin långrock och sitt välkammade gråa hår.

-Hej Helen. Fick du vänta länge?
Jag skakade på huvudet och började le, ett leende som sakta sjönk undan när jag såg hur Peter började stirra på min mun och innan jag hann reagera lutade han sig fram och pressade sina varma läppar mot mina kalla. Lät sin tunga snabbt glida in och smeka över mina tänder. Jag stönade till av överraskning, och placerade försiktigt min ena hand på hans lår utanpå rocken och klämde till. Kyssen varade i en evighet innan vi sakta drog oss ifrån varandra.

- Mmmm.. Pepparkakor!

Jag såg nästan nyvket upp i Peters ansikte där han nu log och smackade med tungan, kände smaken av de kakor jag tidigare provsmakat. Jag log mot honom samtidigt som jag kände fjärilar fladdra i nedre delen av min mage

- Finns fler hemma, du får äta så många du vill!
- Bara om jag får äta dom på det här viset Helen!

Jag skrattade lite nervöst åt hans flirtande och flyttade handen från hans lår till växelspaken medan jag tänkte
'Vad håller vi på med? Inte kan väl något hända mellan mig och Peter nu med Stefan hemma? Eller kan det?'


Vi satt tysta hela färden hem till huset samtidigt som mina tankar for som en virvelvind i mitt huvud.
Peter lockade mig så förbannat mycket. Jag visste att det var det sista jag borde känna för min egen svärfar, det var som att leka med elden med en bensindunk i näven, men jag kunde bara inte låta bli. Stefan var min man, men det var hans far som upptog mina tankar.
- Hur länge sa du till Stefan att du skulle vara borta Helen?
- Va?
Jag körde precis in på vårt område och det var knappt 2 minuter kvar innan vi var hemma
- Du sa att Stefan väntade på tidningen..?
Jag tittade på klockan på instrumentbrädan
- Köpa en tidning och så hämta upp dig.. Jag vet inte, brukar väl ta en halvtimme fram och tillbaka. Hurså?
Innan jag hann reagera lutade sig Peter fram och greppade tag i ratten och styrde in bilen mot en busshållplatsficka medan jag i panik stampade på bromsen.
- Gud vad gör du Peter?
Han svarade mig inte, utan när bilen stod stilla drog han i handbromsen innan han vred om nyckeln så motorn tystnade
- Kom hit Helen!

Jag såg överraskat på honom, såg hur han snabbt drog isär sin långa rock och på så vis visade upp en vit välstruken skjorta och ett par mörkbruna chinos. Med stora ögon stirrade jag först på honom och sedan på vägen framför bilen.
Det var mörkt ute, närmsta gatubelysningen fanns strax bakom bilen och lämnade därför framsätet i ett nästan kompakt mörker, ja om det inte kom någon mötande bil förstås. Jag såg längre fram längs gatan, såg ett litet ljussken, marschallerna jag tidigare tänt vid vår uppfart. Jag var nästan hemma.
- Kom! Sätt dig i mitt knä!
Jag vred på huvudet och såg hur Peter satt bakåtlutad med huvudet mot nackstödet och höll ut ena handen mot mig.
Jag tvekade en sekund innan jag knäppte av mig bilbältet och vred på mig på stolen. Såg åter igen ut genom rutan men började sedan med försiktiga rörelser ställa mig på knä på mitt säte. Samtidigt som jag började flytta ena benet över hans kropp ångrade att jag satt på mig byxor och inte kjol kvällen till ära.

Peter greppade mina höfter och höll mig stadigt medan jag satte mig till rätta i hans knä, med våra ansikten några få centimeter från varandra.
Genast lutade sig Peter fram och började pussa över mina kinder och ned mot min haka innan han lät sin tunga dras över mina läppar. Jag stönade till och stack ut min egen tunga och mötte hans. Våra tungor lekte ett tag tills Peter avbröt det hela genom att greppa tag om mitt ena bröst genom den tjocka dunjackan jag bar.
- Du har för mycket kläder på dig Helen, jag kan inte känna dina underbara former.
Jag fnissade till som en skolflicka
- Det är vinter Peter. Jag vill inte frysa.
- Mmm.. Men lite kan du väl ta av dig? Öppna jackan bara, jag ska hjälpa dig hålla värmen
Jag fnissade till, jag kände mig redan kokande het.

Jag lutade mig bakåt och lät så sakta dragkedjan i min jacka glida ned och visa min urringade töja. Peter visslade medan han greppade mina skinkor med sina båda stora händer och började klämma och massera dem ganska hårdhänt. jJag vred lite på mig i hans knä av hans visade uppskattning medan jag med ett leende drog upp tröjan till min haka. Jag sög åt mig som en svamp av hans beröm.
- Gud så vacker du är kvinna! Min kropp reagerar bara på doften av dig och att se din kropp. Ååh gud!
Jag hörde Peter mumla medan han försiktigt, som om jag var ömtålig, lät sina händer glida upp från min häck och kupas över mina nu bara bröst.
Han smekte dem långsamt, skickade sköna förnimmelser genom min kropp, från mina styva bröstvårtor och direkt ned till mitt underliv. Jag började själv gnugga mig mot honom av längtan att få känna något beröra mellan mina ben, jag gled fram och tillbaka medan Peter stönade allt högre. Tillslut greppade han tag om mina höfter och såg stint på mig
- Du måste sluta Helen. Min kuk. Jag kommer at komma som en skolpojke i byxorna snart.
Jag satt andfått flåsande och såg från hans blossande ansikte ned längs hans överkropp. Som jag satt nu så gned jag mitt underliv mot den tydliga bulan innanför hans byxor. Bara minnet av hur underbart grov och skön hans kuk var fick mig att snabbt hasa bakåt så jag plötsligt satt på huk, inklämd mellan handsfacket och mellanrummet mellan Peters särade ben. Efter ha kastat en snabb blick upp på honom för att se att det var okej så sträckte jag mig fram och greppade tag om hans skärp och började nästan slita upp det och därefter knäppningen och dragkedjan i hans byxor.
Jag hörde ett lågt mumlande från honom men jag bara fortsatte tills jag så äntligen höll hans erigerade ådriga kuk i min hand.

Det kändes som den vibrerade, som om de pockade och vinkade mig att komma närmare så jag nästan kastade mig över den. Jag lät min tunga snabbt slicka på toppen på den svullna ollonet medan jag med ena handen smekte förhuden nedåt innan jag greppade med ett nästan hårt grepp om kukroten.
- Helen.. Åhh gud!

Jag hörde Peters röst som i dimma och strax efter kände jag hans ena grova hand i mitt hår, tvingade mitt ansikte bestämt nedåt. Jag öppnade munnen så mycket jag klarade och fick ändå knappt in mer än hans ollon i munnen. Jag lät tungan glida fram och tillbaka på undersidan av kuken, kittlade, retade, innan jag drog huvudet bakåt, tog in nytt syre innan jag åter kastade mig över den.
Min hand förde jag med allt större rörelser upp och ned längs skaftet. Pumpade och kramade med mina fingrar som om det var min fitta som omslöt hans kuk.
Greppet i mitt hår hårdnade genast och jag kände hur Peter började möta mina rörelser med sina höfter
- Jag kommer.. Ååhh herregud Helen. Din mun.. Ååhh!

Hesheten, upphetsningen i hans röst fick mig att försöka gnugga mitt egna nu så svullna och längtande underliv mot min ena häl. Jag ville också njuta på samma vis! Men utrymmet var allt för litet och jag stönade av frustration samtidigt som jag kände de första salta dropparna mot tungan.
Jag pressade då min hand som var runt skaftet hårt nedåt mot hans pung och gjorde där endast små små rörelser medan jag sög till hårdare om ollonet med mina läppar.
Sträng efter sträng av hans utlösning slungades plötsligt in i min mun och jag kan knappt med att svälja. Jag var nästan chockad över mängden han hade i kroppen.
Efter en stund kände jag hur greppet om mitt hår lättade och jag drog mig då bakåt medan jag nu mer försiktigt slickade kuken ren från de sista dropparna med avslappnad tunga. Långa tag nedifrån roten och upp till toppen av ollonet.
När jag sedan vände upp mitt ansikte mot Peters såg jag att han log mot mig med ett förundrat uttryck i ansiktet
- Herregud Helen. Vad du kan! Jag har aldrig.. Oj!

Jag log tillbaka mot honom medan jag lite diskret torkade mig runt munnen med jackärmen. Jag var precis på väg att säga något när en ilsken signal hördes i bilen.
Jag såg snabbt upp på Peter och sedan på klockan på instrumentbrädan. ‘nej.. Stefan! Klockan var över 18, travet hade redan börjat’.
En smekning över min kind fick mig att se upp på Peter igen medan jag famlade efter telefonen
- Är det min son?
Jag såg på displayen och nickade. Just som jag skulle till att svara tog Peter av mig telefonen och svarade med lite barsk röst
- Jaa?
Jag hörde Stefans röst i den annars så tysta bilen tydligt
- Pappa? Helen är hon där ? Hon är sen!

Jag såg hur Peter höjde upp ett ögonbryn innan han sträckte fram en hand och drog ett finger i min mungipa, fångade upp en missad droppe. Medan jag såg på med stora ögon stoppade han det i sin egen mun innan han svarade Stefan
- Det är väl självklart att hon är här! Det är ju hennes telefon du ringer på. Vi blev lite försenade för jag var inte klädd när hon dök upp. Du hade ju kunnat ringt och berättat att hon var på väg!
Jag hörde hur Stefan stammade, osäker på hur han skulle hantera den här situationen. För plötsligt blev det hans fel att vi inte kom hem i tid. Jag log mot Peter och började fumla med hans nu slappa kuk, försökte få in den innanför gylfen igen medan han avslutade samtalet med ett kort ‘Vi är hemma snart!’


....


Väl hemma, med tidningen levererad till Stefan och efter ha smugit ut på toaletten för att borsta tänderna gick jag in till de två framför tv’n.
Peter såg genast upp när jag kom in och gav mig ett stort leende medan han klappade på soffan bredvid sig
- Kom och gör oss sällskap Helen.
Jag skakade leende på huvudet
- Nej tack. Jag har massor av julpynt som ska packas upp och jaa.. Det är mycket som måste göras. Men ni kanske vill ha lite glögg eller en drink?
Stefan sa snabbt
- En öl till mig.
Jag suckade inombords. Ytterligare en sådan kväll då Stefan blev sittande framför tvn och inte skulle röra sig därifrån innan det var dags för sängen
- Ååhh jag tar mig gärna lite glögg!
Jag log och nickade mot Peter
- Javisst, kommer alldeles strax..
- Behöver du hjälp?
Jag såg hur han log på ett sätt så jag anade att hans tanke på att hjälpa mig inte hade så mycket med glöggvärmning att göra. Jag kastade en snabb blick mot Stefan, han såg fortfarande stint på tvn. Men.. Inte kunde vi väl??..
- Inte just nu Peter, men.. Tack för att du frågade.
- Ååh du vet att jag ställer upp så fort du ropar Helen.
Jag svalde hårt och blev tvungen att snabbt vända mig om och rusa ut i köket innan mitt röda, hettande ansikte fick Stefan att börja ana ugglor i mossen.

Jag serverade de två deras dricka men återgick sedan till mina sysslor i köket. Pepparkakorna packades ned i små söta burkar och en laddning med vaniljbullar stod på jäsning. Jag såg mig omkring medan jag tog ut en kall flaska med Fanta ur kylskåpet och tog mig en svalkande klunk, vad skulle jag göra nu medan bullarna jäste? Det fanns hundratals små saker som skulle plockas fram och förberedas men det som upptog mitt huvud hade inte mycket med den kommande julen att göra. Nej snarare den kommande natten.
Bara jag tänkte på Peter i gästrummet så pirrade det till i min kropp och fick mig att frusta till så Fantan stänkte från min mun.. Skulle vi verkligen våga göra något?? Jag drog snabbt av mig mitt förkläde och rusade in i sovrummet och bytte om från mina jeans till en långkjol, efter en viss tvekan drog jag hastigt av mig mina trosor.. Man visste ju aldrig eller hur?
Jag rodnade som en skolflicka när jag sedan med gungande höfter som fick kjolen att smeka mitt nakna underliv, gick in till min man och min svärfar med min läsk, en ny öl och flaskan med glögg
- Mer att dricka?
Stefan tackade mig lågt. Jag höjde överraskat på ögonbrynet ‘Oj, ett tack? Inte varje dag han fick de orden över sina läppar’
- Varsegod Stefan.
Jag räckte honom ölen innan jag sakta gick fram och ställde mig framför Peter och höll fram glögg flaskan
- Du då Peter? Mer?
Han nickade mot mig men höll inte fram sitt glas utan lät i stället sin lediga hand snabbt glida in under min kjol och smeka mig över ena knät. Jag stirrade ned på honom med mina tankar som ett virrvarr i mitt huvud ‘Vad gör han? Nu? Tänk om Stefan skulle se oss?’
Som jag stod så stod jag mellan de båda männen, skymde sikten mellan dem. Men jag kände mig ändå nervös. Jag började ta ett steg tillbaka men hölls då genast kvar av Peter som greppade tag om mitt ben med sin stora hand medan han sa högt
- Mm.. Mer glögg så du? Ja tack.

Han höll fram sitt glas medan han lät sin hand fortsätta upp längs mitt ben under kjolen. Jag tvekade litet men ställde sedan ned min läskflaska på armstödet till soffan innan jag började att försiktigt hälla i den röda drycken i Peters glas. Min hand som höll i flaskan darrade mer och mer när Peters fingrar kom allt närmare mitt trolösa underliv. Samtidigt som hans ögon spärrades upp när han kände min bara hud svämmade glaset över
- åh gud förlåt!
Jag stammade och såg hur en stor fläck bredde ut sig över hans ena lår. Peter skyndande sig att se upp i mitt ansikte, mötte min blick medan han log ett snett leende mot mig
- Det gör inget Helen. Vi kan skölja upp byxorna senare.

Jag stod sedan där med glöggflaskan pressad mot mina bröst, stirrade ned på Peter medan jag kände hur hans fingrar snabbt smektes över mina blygdläppar. Den glipa som bildats av hans hand under min kjol gjorde så luft fläktades in och kylde underbart över mitt redan fuktiga underliv. När jag sedan kände hur han lät ett grovt finger glida in mellan mina svullna blygdläppar och dras genom min väta sänkte jag snabbt mitt huvud och satte min mun över flaskhalsen och kvävde mitt stön
- Farsan? Kan du hålla koll om de nämner oddset på Aresenal matchen? Jag måste gå och lägga en kabel.
I vanliga fall brukade jag påpeka på Stefans språk, men nu med en glöggflaska i munnen och med min svärfars fingrar kittlande min klitoris fick jag inte ur mig ett ljud.
Jag hörde hur Stefan reste på sig bakom mig och strax efter hörde jag dörren till badrummet stängas. Genast reagerade Peter framför mig. Han ställde snabbt ifrån sig det överfulla glögg glaset på sidobordet och greppade tag om kjolens nederkant
- Kom hit Helen. Skynda dig!

Jag kunde inte låta bli. Gud så kåt jag var! Jag lät Peter lyfta mitt högra ben uppåt så jag plötsligt fann mig stå med foten mot soffdynan bredvid honom.
Med ett lågt stön lutade han sig sedan fram och borrade in sitt ansikte mellan mina särade lår.
Jag skakade till när jag kände hans tunga rispa över min klitoris, långa tag, hårda och bestämda. Min ena hand greppade jag om hans axel för att hålla mig upprätt medan jag började jucka mot hans mun med höfterna
- Oohh Peter.. Stefan. Tänk.. Åhhh.. Jag måste.. Ååhh!

Mitt underliv pulserade, längtade. Jag älskade känslan av hans tunga och bara vetskapen att Stefan bara var en dörr bort gjorde allt bara mer upphetsande
- Knulla mig.. Ååhh snälla? Knulla mig med din tunga..
Min röst var mörk av kåthet att den fick Peter att stöna till och dra sitt huvud bakåt och se up på mig
- Sch Helen inte så högt!

Jag stelnade till, hade helt glömt av mig. Jag bet med tänderna runt flaskhalsen och nickade mot honom, visade att jag skulle vara tyst. Peter sträckte åter ut in tunga och slickade ett sträck mellan mina blygdläppar, från min klitoris till min nu flödande fittmynning. Han drog sedan tillbaka sitt ansikte och såg på mig medan han viskade lågt
- Ååhh Du underbara kvinna! Litar du på mig?
Jag kunde inte göra annat än nicka till svar och såg sedan hur han sträckte sig efter min Fantaflaska.

Med stora ögon såg jag hur han stoppade flaskhalsen i sin mun, smekte över kapsylen med sin tunga. Först förstod jag inte riktigt vad han höll på med men sedan när han nickade och sa lågt medan han lät flaskan glida upp under min kjol
- Den är inte vass Helen. Den är kanske kall men den kommer inte att skada dig.
Förstod jag och spärrade upp ögonen. ‘Herregud! Peter tänkte knulla mig med flaskan!’
Med försiktig rörelse särade han så på mina svullna blygdläppar och lät flaskhalsen sakta glida in i mig.

Jag kände knappt av flaskan tills den bulliga delen med knottror på kom att smeka över mina blygdläppar. De rispade och smekte på samma gång när Peter nu snurrade flaskan medan han försiktigt pressade på den inåt.
Känslan av något grovt som pockade och Peters andetag som fläktade! Jag kunde inte göra något annat än att stöna högt medan jag försökte slappna av i kroppen, tillåta den knottriga flaskan att glida in.
Så plötsligt, samtidigt som jag hörde min mans dämpade rop från toaletten
- ‘Har oddset visats än?’ gled flaskan in i mig.

Peter svarade honom snabbt med en röst som var så hes att jag knappt kände igen den ’Nej inte än’ medan han började föra flaskan med små rörelser in och ut i mig. Den var grov och samtidigt underbart skön.
- Är det skönt Helen?
- Mmmm!
- Blunda och tänk att det är min kuk.. Känner du hur jag knullar dig? Du är så trång Helen, så underbart våt.
Våra röster var låga och viskande. Intima.

Jag riktigt red flaskan nu. Ett tydligt smackande ljud hördes när den nu allt lättare gled in och ut i mig. Skruvandes så att knottrorna gjorde underverk med mitt svullna och kramande inre. När Peter så sträckte fram sin andra hand och började smeka mig med tummen över min känsliga klitoris höll jag på att dö av kåtslag.
- Ååhh.. Gu.. Jaaa..snabbare Peter.. Snabbare!
Jag var så nära.
Plötsligt hörde vi båda ljudet av toaletten som spolade.

‘NEJ’.. min kropp var så nära, jag skakade och flämtade, bad tyst att ‘snälla Peter fortsätt‘! Bara lite till.. Ååhhh!
Samtidigt som ljudet av låset vreds om till badrummet tvingade jag mig bort från Peter. Jag hann precis ta ned mitt ben från soffan och kasta ned den upphasade kjolen innan Stefan kom visslande in i rummet
- Oddset farsan? Har de sagt det?
Jag skymde fortfarande sikten mellan dem och jag såg hur Peter var rödblommig och alldeles glansig på ögonen.
- Ehh nej inte än. Men, ehh de borde nog säga det snart.
Med darrig hand såg jag Peter lyfta och sedan svepa i sig av sin glögg innan han sträckte fram glaset mot mig
- Lite till glögg Helen? Känner mig lite törstig.

Jag tvingade fram ett leende mot honom medan min kropp fortfarande var precis på gränsen. Flaskan var fortfarande uppkörd mellan mina ben och varje rörelse var som en pina.
Efter ytterligare en nick mot Peter harklade jag mig och började med försiktiga rörelser, med mina lår hårt spända om flaskan tassa ut ur rummet. Just som jag gick genom dörröppningen hörde jag Stefans förvånade röst
- Farsan? Vad ska du? Matchen du ville se börjar när som helst.
Ett lågt mummel nådde mig och sedan såg jag hur Peter klev förbi mig ut i hallen medan han satte en av sina stora händer mot min rygg och nästan tvingade mig framåt mot dörren som gick till garaget
- Kom nu!
Jag stirrade på honom medan han fortsatte att pressa mig framåt, jag förstod ingenting
- Va?
- Jag lovade ju dig att bära in julpyntet Helen, Har du glömt det?

Med ett stort leende och en liten blinkning med ena ögat mot mitt överraskade ansikte öppnade Peter dörren till garaget och lät mig gå före honom in utan att tända lampan. Just som han stängde dörren bakom oss hörde jag Stefan ropa från vardagsrummet
- Farsan? Lyft inget tungt bara, du är inte ung längre. Ropa om ni behöver hjälp.

Mörkret blev kompakt runt om oss och jag ryckte till när jag kände Peters andetag mot mitt öra samtidigt som hans hand började famla upp under kjolen där flaskan fortfarande masserade mitt inte
- Inte lyfta tungt sa han.. hmm du kan väl inte väga så mycket Helen?


....


Jag kunde inte hålla inne ett nervös fnitter när jag hörde hans kommentar och samtidigt kände hur flaskan gled ur mig och rullade iväg över cementgolvet och försvann bort i mörkret
- Peter.. Gud vad håller vi på med?
Han svarade mig inte utan föste mig bestämt bort mot min bil som kunde anas i det dunkla ljuset som sipprade in genom de översnöade takfönstren.
När jag kände den från snön kalla och fuktiga huven mot genom kjolens tyg satte jag upp mina händer mot hans bröstkorg
- Peter?

Han svarade mig fortfarande inte utan greppade i stället mig om midjan och vred mig runt.
Jag flämtade till av den snabba rörelsen men log sedan när jag kände hur han ivrigt började dra upp min kjol, anade var som var på väg att hända.
Med en allt stigande förväntan lutade jag mig framåt över huven, kände hur fukten trängde igenom min tröja och kylde ned mina redan ömmande styva bröstvårtor. När jag strax efter kände Peters fingrar ivrigt smeka mig över mitt nu bara underliv stönade jag till och särade automatiskt mer på mina ben
- Ååhh ja.. Smek mig!

Peter inte bara smekte mig med sina grova fingrar, han lät sin hand glida ned och snabbt pressa upp två fingrar i min redan sjöblöta fitta
- Ååh Helen!
Jag tänkte inte, jag bara lät kåtheten som rusade genom min kropp styra. Jag putade mer med mina skinkor, gav honom fritt inträde till varje liten vrå av mig.
Peter var inte sen att ta för sig.
Med ett stön kände jag hur han sänkte sig ned bakom mig, lät sin tunga snabbt leta sig in mellan mina skinkor och slicka mig med ett snabbt och hårt tag från min savande grotta, upp till mitt bakre hål.. Skäggstubben på hans kinder rispade mig men det gjorde inte ont.
Jag vet inte hur länge jag stod där, njöt av hans behandling innan han plötsligt reste på sig bakom mig och jag hörde hur han började klä av sig. Jag stod helt still. Kände hur mitt underliv pulserade av längtan.
När jag så äntligen kände toppen på hans svullna ollon mot min ena skinka stönade jag till
- Ååh jaa.. Knulla mig Peter!

Han var inte sen att lyda.
Han lät snabbt ollonet nosa vid mynningen, drog det fram och tillbaka i min väta innan han riktade in det och sedan greppade mig om höfterna.
Med ett hårt tag om dem pressade han sig in till botten i en snabb rörelse.
Jag kunde inte hålla inne ett skrik av överraskning och kände så hur han stelnade till bakom mig
- Sch Helen! Vi vill väl inte att Stefan ska komma på oss?
Just då med hans grova kuk djupt inne i mig sket jag i vilket! Hade Stefan kommit då hade jag inte brytt mig, det var så förbannat skönt! Men jag skakade på huvudet samtidigt som jag pressade bak mina kropp mot hans, verkligen pressade in hans kuk så djupt att det nästan smärtade.
När inget hände, ingen Stefan dök upp så började Peter att knulla mig, verkligen knulla mig hårt precis så som jag alltid velat bli behandlad.
Med djupa hårda tag så hans tunga pung daskade mig mellan benen vid varje juck. Retade och pockade på min svullna och redan så känsliga klitoris. Ljudet som hördes, det smackade ljudet av min upphetsning och hans pung som daskade mot min fitta i ett snabbt tempo, våra andetag och låga stön som blev allt snabbare och ytligare. Att säga att det blev kokande hett där i garaget var en underdrift.
- Smek dig!

Peters hesa raspande röst fick mig att stöna. Gud så upphetsande det var att höra hur kåt han var!
Jag pressade snabbt ned en hand mellan bilen och min kropp, lät fingrarna glida ned till min klitoris som nu var svullen och så känslig. Jag började genast gnugga den snabbt samtidigt som jag kände hur mina fingrar om och om igen vidrördes av hans pung.
Nästan genast kände jag hur mitt underliv började krampa, hur min fitta drog ihop sig runt Peters kuk
- Ååh Herregud Helen! Du.. Ååhh!

Peters rörelser i mig blev långsammare men han fortsatte att knulla mig med långa djupa rörelser medan min fitta kramade hans kuk om och om igen medan jag låg där mot huven, med vidöppen mun och kände orgasmen slita i mig.
- Knu.. Knulla mig Peter! Ge mig..!

Peter stönade till och greppet om mina höfter hårdnade när han så med allt snabbare rörelser knullade mig. Jag gled okontrollerat fram och tillbaka mot bilen, kände hur Peters mage och lår dunkade mot min kropp, om och om igen.
Plötsligt stelnade Peter till bakom mig och han stönade högt
- Helen.. Nu!.. jag kommer!
Sedan kände jag hur han pressade sig upp i mig med den ådriga kuken, långt upp mellan mina kramande fittväggar innan han lät sin utlösning komma. Känslan av hans orgasm, hur den med tryck sprutade ur honom fick mig att stöna. Jag verkligen kände hur han fyllde mig.
Efter en minut då vi bara stod där tysta, kände hur våra kroppar började slappna av efter våra orgasmer började Peter sakta dra sig ur mig. Jag stönade till när jag kände hur han fortfarande var halvhård, fortfarande kändes inuti mig. Jag vred på huvudet för att söka hans ansikte, be honom bara jucka lite sakta, lite till
- Ååh Peter.. Du är..

Plötsligt tystnade jag och bara stirrade mot dörren till garaget.
Där i dörröppningen stod min man, Peters son och stirrade tillbaka på oss med chock skriven över hela ansiktet.

..SLUT..



Gillade ni läsningen?
Då är ni mer än välkomna in till min lilla
Bubbla och läsa mer.. Just nu, i skrivande stund finns där 895!! noveller!

Välkomna!

Inga kommentarer: