»

tisdag 14 december 2010

Ops, vad var det jag sa?

Har ni någon gång sagt fel sak vid fel tillfälle?

Undertecknad gjorde det för ganska precis för 2 år sedan
(ja jag har rotat i den gamla Bubblanbloggen och funnit några gobitar som jag ploppar in igen, en här, en där.. Vill du inte läsa repriser så kom igen, skicka in dina egna blogginlägg till bubblanbloggen(at)hotmail.com.. NU!)

..

Låg och slappade framför tv'n, kikade på en repris av tv serien 2½män.
Bredvid mig i soffan låg en man utsträckt.. Med kläder på bör påpekas..

Jag började känna mig lite fingerfärdig och lät min hand glida ned över hans mage och vidare ned under linningen till hans byxor. Där mina fingrar först strök över tyget till hans kallingar men när hans kuk började reagera lät jag handen glida uppåt igen och lät fingrarna töja ut resåren så min hand kunde sträckas ned..

Här gjorde jag misstaget att titta upp på tv'n..

In i bild kom sonen i familjen, då det var repris avsnitt så var han många år yngre än i de delar som sänds i vanliga fall.

Så samtidigt som jag greppar om den nu resta och pockande kuken så utbrister jag

- ÅÅåhh så liten och söt han är!!


:)

Ähh det var ju bara en typisk Fröken kommentar.. inget för 'mannen' att höja ett ögonbryn åt. Han blev härdad tillslut :)

Inga kommentarer: