»

måndag 27 december 2010

i blindo


Lite nyfiken..

Någon bubblabloggbläddrare som har erfarenhet av blinddates?
Dejt via nätet, chat, partnersajter? Eller via vänner och arbetskamrater?
Hur var det? Blähää? Åh YES! eller Pinsamt pinsamt?
.................


Fröken har, som skrivits om tidigare, gett sig ut på singelmarknaden igen efter åratal av tvåsamhet (oh jaaaa jag vet att jag varit kass med att uppdatera vad som hände på den sista dejten.. sorry.. kommer kommer!)

Jag är ju mitt uppe i sökandet efter.. ja det vete fan.. Drömprinsen? Äh, Det vet jag inte förens jag finner det troligtvis, eller den dagen det försvinner innan man förstått vad det var för guldkorn man fångat.

Men det är ju så förbannat SVÅRT!
Man vill inte kasta sig in något som inte känns rätt, eller skynda på för fort och det bara blir kattskit av allt, ev för att man glömmer bort att det finns känslor och ev andra personer inblandade.
Eller bara vara så osäker på sig själv/ Osäker på den man ska träffa att man inte ens vågar ta steget att ses..

Men man vill ju samtidigt ha lite ACTION som singel!
Någon att prata med, krama, kyssa, HÅNGLA och bli penetrerad av! Ok, kan nöja mig med någon som värmer toaringen åt mig lite då och då, men ändå..

Vill att det ska hända något i mitt liv! Nu.. I år? PLEASE!
Tips?

2 kommentarer:

Svenne sa...

Om det ska hända något i ditt liv nu i år så får du nog skynda på, inte många dagar kvar:-)
Ta det bara lugnt så infinner sig nog den rätta tids nog!

Fröken H sa...

vadå det rätta? Jag vill inte hoppa in i ett nytt förhållande direkt, jag vill bara ha.. action :).

dessutom HAR jag planer på action att se fram emot.. men det är inte förens nästa år.. :O