»

måndag 27 december 2010

Varför..

..tror ni jag fått för mig att många av de som hittar hit/snubblat in via sökmotor 'sökning' är killar/män/pilska småpojkar?

Kan det möjligen vara så att sökorden avslöjar?

Men men.. jag kan ha fel.. Vad tror ni?



4 av de 20 mest sökta orden på Bubblanbloggen..

bullfitta
knullmaskin
bakmus
streckfitta

Och vet vad jag tycker är det mest fascinerande?

Jo det är att INGET av dessa ord sedan tidigare finns med i Bubblanbloggens lilla 'RosaTaco ordlista' över det kvinnliga könet!

Skapligt! Men nu ska de plockas in..

Har Du något ytterligare namn att lägga till listan när jag ändå håller på med en uppdatering så hojta till i en kommentar nedan!

/ H


A -
B - Baconros Balja Ballharpa Blaska Blygd Brasa Bulle Bullfitta Buske Bäver
C -
D - Dal Dalgång Dike Dosa
E - Enrörsmottagare
F - Fassy Fêskefetta (fiskefitta, göteborgskt ord) Fetta Fettburk Fikon Firre Fisk Fissa Fitta Fitthål Fittis Fjas Fjås Fjäs Fladdermus Framstjärt Fruktbarhetens mutta Fritös Frälsarkrans Fula
G - Gatt Geggveck Gegghål Glipa Glugg Gottpåse Grotta Gryta Gröna Lund
H - Hack Hak Hugg Hyska Hål Höna
I -
J - Jack
K - Kiss Kisse Kissekatt Kissemurra Klamydia-grottan Kleggvecket Klev Klyka Klysa Knullhål Knullmaskin Knäppdosa Kruka Krusidulla Kukhölstret Kunta Kusa Kussa Kussemurra Kussimurra Kutta Kvinnokön Kärleksmussla Köttgrotta Köttfjärilen
L - Lillan Lurva Låda Lårensvik Lårklyka
M - Mottagarapparat Muff Mufsa Mulla Murra Murva Mus Mussla Mutta Mynscha Mynsja Mysa Myscha Mammas lilla sköldpadda
N - Nöjesfält Njutningshålet
O -
P - Pipa Pipperi(et) Pluska Plyska Porralåda Pulla Puppa Putana Pälsbiff Pälsburgare
Q -
R - Rosa tacon Ruska Rynka Råtta
S - Sjatta skogen (syftar mer på busken) Skrascha Skrev Skreva Skripa Skrolla Skrutta Skrynkla Skrålla Skräppa Skåra Skädda Skäggbiff Skäggmumma Skäggmöpa Sköte Slangklämma Slappis Slask Slaska Slida Snake heaven (engelskt slang) Snipa Snippa Snoppfälla Snäppa Sträckfitta Stubbåker Suckarnas gång Såret Söndagsöppet
T - Tant Edit Torva Tuss Triangel
U - Underliv
V - Vagina Vapenställ Varmgarage Veck Venus Venusberg Vulva Väska
X -
Y - Yxhugg



Vid kopiering av lilla rosataco-listan uppskattas om du nämner källan.. Puss

1 kommentar:

~K~ sa...

Mmmm...

Jag tänker tillbaka på sexualundervisningen i högstadiet, vi körde den här grejen genom att skriva listor på lappar och lämna in till läraren.

Ett av orden jag skrivit var "Vagina", varpå läraren mycket nogrant påpekade i en längre utläggning att det var alls inget slangord utan faktiskt det latinska namnet och därför ett ord man borde ta på allvar...

Jag tänkte "Spelar väl ingen roll, det går bra ändå..."