»

tisdag 28 december 2010

feedback

Hej boys N girls..

Vet inte om ni sett att fröken pillat in en 'gilla/gäsp' knapp i bloggen?

Grejen är ju den att ni är så förbaskat dåliga på att skriva kommentarer och då vet man ju inte om ni ens läser våra yra inlägg.. så för er skull (och vår) har ni nu möjlighet att bara pilla i en ruta för att ge feedback.. Ja om ni orkar vill säga!?
(fast helst ser vi att ni bjuder till och skriver en rad eller två.. bara så ni vet! ;)


Missa inte heller den lilla 'inläggstävlingen' jag ordnat på bloggen med chans att vinna läckra 'väggbonader' som kan pryda väggen (på jobbet? toadörren? Svärmors friggebod?)

Bjud till!

/ H

5 kommentarer:

Anonym sa...

har läst. en på hundra lämnar komentar så jag var den etthundrade läsaren av detta inlägg. -ellen-

Fröken H sa...

:) kram på den :)

Svenne sa...

Självklart har jag sett dom knapparna. Men jag trycker inte på vilka knappar som helst numera:-)
Att skriva kommentarer tar jag inte åt mig, jag gör så gott jag kan vad det beträffar!!!

Anonym sa...

jag har äntligen hittat en blogg som faller mig till smak! =D O denna stängs inte för jämnan så de e bara ett plus! (den förra jag läste bara stängdes helatiden, suck)

//Elin

TinaW sa...

Elin; Vi niger o tackar för att du gillar det vi försöker göra här på bloggen. EN gång har vi stängt o då var det någon som inte gillade det vi skrev. Därför fick vi börja om på nytt och det är där vi är nu. Gamla inlägg från den gamla bloggen smyger vi in lite då o då.

Fler finner oss varje månad och det skall bli kul att fortsätta dessa sista dagar av 2010 och givetvis efter nyår...

//Tina