»

fredag 3 december 2010

Dagens PMS fundering


En liten fråga så är på fredagsförmiddagen..

Å jag önskar svar från både honor och hanar!


Sex under mens?
Helt ok eller Hell NO?

Om det är okidoki... skydd på eller 'åh det finns tvål & vatten?'

Fröken själv är ju som bekant för er som läser el bloggo FRUKTANSVÄRT överkåt när det blir dags för 'kvinnoveckan'. Personligen skulle jag inte ha något emot att få lite stock trots lingonveckan pågår. Vet ju med mig själv att jag blir mer känslig 'där nere', uppsvälld och trängre och kan joddla om och om igen..

Men vad anser/tycker Ni??

Tell me.. Nyfiken!
/ H

7 kommentarer:

Mr P sa...

Inga problem och inget som kräver skydd. Kommer förmodligen uppleva detta redan ikväll.

Anonym sa...

Inga problem, har man paserat 50 så funkar det närsomhelst och hursomhelst, men innan Nej Tack.

Svenne sa...

Går så himla bra med en handduk under hennes rumpa!!!

Anonym sa...

Funkar väl, allt utom oralsex! Brukar inte gå ner på tjejen då.
Känner igen det där med kåtheten!!!

Fröken H sa...

Anonym nr 2.. ja vi tjejer har ju lite extra hormoner som vill ut och leka den perioden.. antingen blir vi PMS bitchar eller små kåtdjur :)


Anonym nr 1.. Varför inte innan 50?


Härligt Mr P.. me too :D


Svenne jaa.. handuk är att föredra, men latex/PVC lakan är helt ok det med :D

Jenny sa...

Jag känner igen mig i dig Fröken H ;-) Skulle inte ha några problem med sex om min partner inte har något emot det.. finns ju tvål o vatten som du så fint uttryckte det ;-)

~K~ sa...

;-) Fullt hanterbara problem som inte bekymrar.

Vad gäller oralsex vid mens... Tja, jag har inte provat själv, men det vore väl intressant... :P

"Stoppa tjejen i duschen och sen en tampong på rätt ställe, så går det fint att leka med tunga & läppar på klitta & läppar!" :D