»

söndag 5 december 2010

Man i CB!

Då vi senast skrev om kyskhetsbälte och det för män tillverkat av plast (CB-6000) hörde en användare av sig på vår mail. Killen har under det senaste halvåret dagligen burit plastgrejen över sin kuk. Han får inte själv öppna den, utan hans flickvän bestämmer när och hur länge det skall sitta där.

Vi blev givetvis lite nyfikna o bad honom svara på några frågor.

*******

Hur fungerar det?
CB-6000 består av en massa plastbitar som sätts ihop till en säker bur som förhindrar både samlag och egen lek. Då hela kuken är inne i röret går det inte att nå ollonet och smeka det. Försöker jag, så kan jag dra röret upp och ned för att få lite stimulering på kuken, men aldrig så det blir någon orgasm. Istället slutar det med att jag förtvivlat konstaterar att min flickvän bestämmer när kuken skall lekas med.

Hur sätter du på det?
Först tar jag tag runt pungen och för på den C-formade plastbiten. Ser till att båda pungkulorna kommer utanför och plastbiten ligger mot kroppen. Därefter sätts plastbiten med de två piggarna ihop med den C-formade delen. Då blir det en ring och för att förstärka den sätts en mindre plastbit in från framsidan.
Ett litet tips är att klippa bort håret där ringen hamnar. Raka är inte lämpligt om kyskhetssaken skall sitta på längre än över helgen.

En pinne som skall sitta ihop med låset förs in mellan de två piggarna. Den är oval, så inte låset skall snurra runt, när det sitter på. Ett litet plaströr träs på den pinnen. Det finns flera olika långa pinnar för att få rätt distans mellan ringen och plaströret så inte pungen blir klämd. Även den C-liknande plastdelen finns i olika storlekar. Gäller att hitta rätt kombination av ring och distans.

Blir pungen blå, så är distansen allt för smal och måste bytas till en längre. Även ringen runt roten måste bli rätt. Skall sitta tight, men inte så det gör ont. Jag kunde efter ett tag börja använda en smalare ring, för troligen hade pungen sträckts lite.

Sen återstår att få kuken in i plaströret och jag tycker att ett bra silikonglidmedel fungerar bäst. Drar tillbaks förhuden och försöker att få så mycket skinn som möjligt bakåt. Justerar lite efter att låset sitter på plats.
När alla tre plastpiggarna kommit in i hålen på plaströret är det bara låset som återstår, för att kuken skall bli obrukbar för sex! Kissa går utmärkt genom skåran i änden och även tvätt fungerar, för det finns hål vid sidorna som vattnet kan komma in i. Tops är väldigt bra att rengöra där inte vattnet kommit åt.

Är det "rymningssäkert"?
Jag kunde trots att mitt CB satt väldigt tight, få ut kuken genom ringen vid roten. Bulorna satt fortfarande fast, men det gick att leka med kuken.
Min flickvän tyckte inte om det, för hon kom på mig. Kuken gick inte att föra in igen! Vi köpte KSD-G3 (som är tre olika stora plastkilar) för att förhindra att jag fortsatte göra så. En sådan träs på plaströret som sitter på pinnen som låset sätts fast i. Då blir diametern inne i röret mindre och en liten kil ligger mot översidan av kuken. Försöker jag dra ut den, så fastnar ollonet i kilen. Vi har satt ett par o-ringar på plastdistansen så kilen inte går att föra bakåt.

Numera får jag absolut inte ut kuken, om inte låset öppnas. Hänglåset använder vi inte så ofta. Istället räcker det med buntband när vi båda är lediga. Annars är det mest numrerade engångslås i plast, för hon låter kuken bara komma ut var annan vecka, för avtvättning och kontroll.

Hur är det att ha på sig?
Känns inte så speciellt, mer än att om jag tar mig över skrevet, så känner jag något hårt, istället för kuken. Blir jag kåt så kan det strama, när kuken fyller ut hela röret. Är särskilt på nätterna jobbigt att vakna och känna hur kuken försöker att bli stor, men inte får plats. Bäst är det då att gå upp och föröka kissa.

Numera har jag blivit betydligt bättre på förspel. Har sin naturliga förklaring för jag bestämmer inte när vi skall ha samlag. Många gånger får jag frustrerat lägga mig efter att min flickvän fått några orgasmer, när jag slickat henne och använt mina händer flitigt.

Så du får aldrig orgasm?
Ibland får jag stoppa in kuken i henne o spruta, men numera har hon även kommit på att mitt CB är väldigt skönt att föra in i fittan! Känns inget i kuken, men frustrerande att se hur den åker in o ut samtidigt som hon blir väldigt kåt. Senaste orgasmen för mig var i början av november och jag är lovad en till jul. OM jag sköter mig!


Vi tackar för den rapporten från verkligheten.
Nu börjar vi Wampisar bli lite sugna på att finna två män som vi kan låsa in kukarna på. Tänk att få bli helt sanslöst lek med och sen låta killen bli utan utlösning. Då är han säkert väldigt alert igen om en kort stund... Womenpower!

Vi vill bara påpeka att såna här lekar måste BÅDA vara med på, för att det skall fungera. När vi kollat lite så såg vi att många kvinnor förespråkar att ha sina mäns kukar inlåsta. De får en betydligt villigare man och så gör han så mycket mer för henne, då han inte längre lägger massa tid på att leka med sin kuk!

Sarah Jameson har en blogg där hon skriver om manlig kyskhet och då inte som någon BDSM-lek, utan ett sätt att få kvinnor mer tillfredsställda.

BUBBLANLÄNKAR om manligt CB
Test av CB-6000

Kyska män

2 kommentarer:

Jenita sa...

Vilken intressant läsning! Att ni tjejer intervjuat en kille som kan berätta hur det är!

TinaW sa...

Han har lovat att svara på ev frågor, så om ni undrar något så ställ frågan här eller på bubblanbloggen(at)hotmail.com