»

torsdag 30 december 2010

Tuttstånd!

Herreguuud! vad är det med mig och mina bröst nu för tiden?

Jag är en fröken som är född med bröstvårtorna som gud glömde.. ja i alla fall missade koppla till hjärnan på nå vis.
Mången är de män som gett sig på dem och då de är aningen 'svår startade' så misstar de dem (och fröken) för att inte vara upphetsad.. vilket är HELT fel. (de flesta gånger!?)

Och då frökens 'behag' är, ja i alla fall har varit en ganska betydande och framträdande del av hennes lekamen så vill man ju att de små topparna som kröner dem ska vara lika 'najs'.. Men så har inte varit fallet.. tills nu!

Helgen som var mötte fröken en * som med tålamod och fascination berörde, smakade och lekte och se på helvete. De jävlarna har inte lagt sig att vila ÄN!
Det är som om fröken för första gången HAR bröstvårtor och jag kan inte låta bli att vara där och pilla, smeka i tid och otid (till vissa 'mötens' höjda ögonbryn ;)

Men det är ju så grymt najs..! Nu behöver inte fröken hångla upp en tjej för att få avnjuta styva toppar! Woohooo.. Hon har fått egna att leka med!

/ Lättroad H

6 kommentarer:

Micke sa...

Du låter som en glad tonåring själv är jag glad för din skull ;-)

Tonåringen Fröken H sa...

Haha.. Nu fick jag ett leende på mina rynkiga kinder.. Tonåring? Jag? Herrejäklar!


Du gjorde min dag Micke.. tack tack :D

Svenne sa...

Lägg ut en bild på dina vårtor!
Bara önskar det:-)

guran.ekblom sa...

Jag vill oxå se Dina knoppar. Hälsningar
Guran

Fröken H sa...

Tyvärr så är mina fingrar ivägen för utsikten hela tiden såå.. tyvärr boys.. ingen bild på de styva :D

Men de hälsar så mycket! ;)

Svenne sa...

Puss på dig och dom ändå:-)