»

lördag 18 december 2010

Jul 2010 - Tomtefrossa (bondage)

Egentligen tyckte jag det hela var rätt larvigt. Två dagar före julafton och min kille måste nödvändigtvis testa tomtedräkten, för att vara helt säker på att den var helt perfekt. Han gick därför ut i garaget för att ta på sig hela munderingen.

I år skulle släkten få den mest perfekta tomte de någonsin haft. Han hade hållit på hela hösten och både testat med masker och smink, för att få det perfekta tomteansiktet. Jag tyckte det blev lite överkurs, när han frågade mig hur man kunde färga håret grått! Därför blev han lite sur och sa att jag inte fick se honom innan allt var klart.
---
Klockan var redan halv 10 och jag ville helst bara gå och lägga mig, för att sova. Något sex skulle det säkert inte bli, utan bara mer om tomtandet. Frågor som jag knappast kunde svara på. Var man skulle få tag i renar! Om det fanns nissar att hyra, som kunde hjälpa honom och en massa annat som inte intresserade mig ett dugg. Jag var ju kåt som tusan och ville bara ha tillbaks min goe kille. Inte en insnöad tomte!
Stod i köket och la undan lite saker och hade mitt nattlinne, med bara ett par minimala trosor på mig, då det bultade på dörren och en mörk röst ropade,

"Finns det några snälla barn här?"
Nu tyckte jag han överdrev allt för mycket och svarade därför,

"Nej! Men en kåt tjej som vill ha lite omtanke."
In kommer den mest perfekta tomte jag någonsin sett. Min kille hade lyckats till 100% och såg verkligen ut som tomtar brukar göra i filmer. Grått skägg, rosiga kinder, röd tomtedräkt... Ja ni fattar!
Jag blev alldeles till mig och fortsatte att vara "ful" i mun,

"Skall inte tomten ge lilla mig en rejäl omgång, så jag kommer ihåg dig ända till julafton?"
Tomten tittade på mig och la ner sin säck. Gick fram till mig och ledde mig försiktigt in i sovrummet. Drog fram ett par rep och band mina händer i sängstolparna vid fotändan och ryckte av mig mina trosor.
Där stod jag med fittan blottad och han var ändå inte nöjd. Särade mina ben och band dem i sängbenen. Nu var jag helt utlämnad åt honom, men han var fortfarande inte nöjd. Band en av mina sjaletter över ansiktet, så jag inte såg något.

Min fitta rann av sekret. Ner på innerlåren och jag var het i hela kroppen. Hans händer smekte mina bröst utanpå nattlinnet. Jag fattade inte någonting. Min kille avskydde sådana här bondagelekar och nu som utklädd tomte gjorde han det, utan att jag ens behövde böna o be honom.

Medan hans ena hand smekte retligt sakta fram och tillbaka på bröstvårtorna, hade den andra börjat röra mig mellan benen. Sakta och mjukt följde den från naveln, över busken, fortsatte över blygdläpparna och bak ända till rumpskårans slut. Jag ville bara ha mer och började vicka på höften, men fick en liten dask på ena skinkan och förstod att jag skulle hålla mig still.
Nu började båda hans händer att smeka uppför innerlåren och mot blygdläpparna som blivit rejält svullna av den sköna massagen. Han särade på läpparna och först ett finger, sedan ytterligare ett fann vägen in i mig. Klitoris fick också skön massage. Den var rejält svullen och han rörde den skönt mellan två fingrar. Precis lagom hårt så jag skulle komma ännu närmare en skön orgasm. Drog ut fingrarna och kysste mig på fittan. Skägget kittlade lite, men var ändå rätt upphetsande. Hans tunga slickade runt hålet och fortsatte upp nästan till klitoris. Jag svankade så mycket jag bara kunde och vickade lite på baken.
SMACK!
Ännu en dask på rumpan och den sved lite extra. Nu vågade jag inte röra mig mer, utan lät honom göra precis vad han ville.

Han ändrade plötsligt läge och något tryckte mot min fittöppning. Förstod att jag skulle bli avknullad. Stående här bunden och kåt. Fittan vidöppen och så våt att han kunde trycka kuken ända in utan motstånd.
Jag stönade till och han fortsatte. Knullade mig hårt och utan en tanke på mig. Jag njöt ändå! De ofrivilliga celibatet hade gjort mig till en nymfoman. Kuk var precis det jag ville ha just nu och när han tog tag om mina bröst och kramade dem, kom jag i en spasmisk orgasm. Hela min kropp riste och darrade utan att jag hade den minsta kontroll. Fittan kramade kuken så jag trodde han skulle få ont, men jag kände istället hur det också gick för honom. Vi båda fick orgasm nästan samtidigt. Kuken pulserade inne i mig och jag kom ännu en gång. Jag flåsade efter luft och han drog sig ur mig, medan jag försökte få tillbaks mitt förstånd och kunna andas normalt.
---
"VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?"
skrek min kille och drog av ögonbindeln. Jag blinkade lite av de starka ljuset som träffade mina ögon. Där stod han nu i en annan tomtedräkt och såg inte alls ut, som någon perfekt tomte.
Hann inte fråga något för han fortsatte,

"Här tog jag några öl med grannen medan jag bytte om och sen kommer jag in och får syn på dig, när du står och skrevar över sänggaveln med trosorna liggande på golvet.
Sen det du skrivit över ändan - GOD JUL - Har du blivit helknäpp? "

Jag tittade och såg att mina händer och fötter nu inte alls var bundna.
Fattade ingenting.
Fittan och brösten var ömma efter den mest perfekta orgasm jag någonsin upplevt. Tomten som kommit innan, var definitivt inte min kille, men vad hände egentligen?

© 2008 Tina WAMPyrella

Inga kommentarer: