»

söndag 12 december 2010

Jul 2010 - Julklappen

av WAMPyrellagirls

De var inte billiga, de här underkläderna jag precis valt ut i sexbutiken i grannstaden. Skulle aldrig komma på idén att gå in i en "sån" butik här hemma och köpa porriga underkläder. Tänk om grannen Nilsson, kom gående på gatan, precis när jag kom ut genom butiksdörren - Då hade de fått något att prata om...

"Jag såg när Janne kom ut från porrbutiken med ett paket i näven. Han hade säkert fyllt det med leksaker och en massa annat de skulle ha i sovrummet."
Nej då var det bättre att åka de 5 milen fast det snöar lite smått. Helt diskret handla vad man ville ha, utan nyfikna blickar och retliga kommentarer från grannen.

Nu var det frugans julklapp som inhandlats. Ja egentligen var den nog lika mycket till mig själv, för jag skulle ju få se henne i de minimala trosorna och BH:n i julröd färg och vit fluffig päls. Hade sett dem i skylten och förstod genast att DET HÄR, är det vi skall ha.


Skulle sitta utmärkt på min älskling och göra mig så där småkåt hela julaftonen, då jag tänker på det hon har under klänningen. Sitta där med svärföräldrarna och veta att deras dotter är en riktig liten goding, klädd i silkeslena stringtrosor och BH.
Jag älskar att smeka och känna hur bröstvårtorna styvnar under sådant tyg. Dra pekfingret i trosgrenen och höra henne sucka, då ett finger smeker över hennes klitoris. Ja du förstår nog själv hur skönt de känns att beröra underkläder som är så här ljuvligt hala.

När vi kommer hem på natten är det dags för mig att få min bästa julklapp. Se hur hon förföriskt strippar av sig kjolen och stay-upsen, men behåller de röda underkläderna.
Se hur brösten gungar inuti BH-tyget, när hon från fotänden av sängen kyper upp till mig. Stannar till en stund vid min styva kuk. Slickar och suger på den, så jag knappast vet var jag skall ta vägen, för att oväntat sätta sig på den. Bara dra trostyget åt sidan och parera in kuken i den våta fittöppningen. Rida mig, sakta och låta mig se hela hennes kropp som rytmiskt rör sig. Upptäcka ett illa dolt smile, när hennes kåthet blir mer okontrollerad. Se hennes ena hand smyger sig innanför troslinningen och massera klitoris. Avsluta det hela då jag hör hennes stön, då både hon och jag kommer på samma gång. Sen ligga stilla och bara känna närheten och värmen från våra kroppar...

Blev lite störd i min juldröm, då expediten sa att julklappen var inslagen och klar. Betalade och såg det förföriskt mörkröda paketet med silversnören ligga på disken. Det som min älskling skall få på julaftonsmorgonen.
Bär det försiktigt under armen och går mot utgången.

Stannar till då jag ser att några andra är på väg in i butiken.
Öppnar gentlemannamässigt dörren. Deras paraply skyler deras ansikten, men jag hör hur de livligt diskuterande vilken dildo och analplugg de skall köpa.
Tittar mot dem, när de fäller ned paraplyet och står öga mot öga med... Nilssons!

1 kommentar:

Svenne sa...

Så fel det kan bli-;)