»

fredag 24 december 2010

Hälsa tomten..

.. från Fröken om ni får besök.

Tyvärr har Fröken varit så stygg under året att hon inte kan förvänta sig något besök av den skäggiga mannen. ooops.

Eller nja, jag HAR ju fått två små paket ändå, paket som jag kan ana har getts med en viss.. eftertanke..


1. En liten drömprins i grodformat!

2. Doftljus som doftar nyduschad man?!


Någon mer än fröken som anar att 'givaren' av dessa små gåvor (ja det var världens underbaraste mamma ;) tycker fröken bör skaffa sig ett nytt liv? Att fröken är i behov av en redig karl att hänga i granen? :D

Nå ja, jag tänker inte skynda. Jag klarar mig bättre än jag trodde att vara singel efter år av tvåsamhet.. Men det förstås, liiite sugen är jag dock att kyssa den där gröna för att se vad som händer.. att se om drömprinsen kommer och bultar på dörren lagom till julaftonskvällen.. och inte minst, VAD det är han bultar med :D

Nåja..
God Jul på er alla söta!

Nu loggar fröken ur för stunden.. MEN under dagen kommer den novell flickorna WAMP och fröken 'samskrev' till julkalendern 2008 ut här på bloggen..
Sexnovell innehållandes Nissar i mängder och en och annan tomte på loftet :)

Puss
H

5 kommentarer:

Svenne sa...

Passa dig!!!
Tomtar finns överallt, så du går aldrig säker vad det beträffar. Finns en Svennetomte som helt gått vilse, passa dig för honom:-)

Janne sa...

Doftljus som doftar nyduschad man????
Vad doftar det då om man får undra? :)

Hoppas du haft en riktigt god jul och får ett Gott Nytt År! :)

Fröken H sa...

Jamen Janne. DU är väl man? Vad luktar Du efter du klivit ur duschen? Inte hallonsoda och rosor kan jag tänka? utan något mer.. kryddigt och 'aptitligt' :)

Och ja, julen var god och fettberikad och vad det nya året har i sitt sköte återstår att se ;)

Gott nytt på dig med!!

Momill sa...

Doften av nyduschad man… den måste vara svårdefinierad! Det borde ju finnas lika många varianter som det finns män. Men bara tanken på en av dem sätter fart på blodet i min kropp!

Och H, har det blivit någon liten puss på den gröna?

Puss och kram

Fröken H sa...

Momill? Awww.. Du har varit lika saknad här på Bubblan (av mig) som jaaa.. vi säger så här.. Nu klarar jag mig utan sex en vecka bara för att du visade att du fortfarande lever och mår bra.. det du! :D

Grodan? Åh ja grodan. Nej jag har inte vidrört den med mina läppar..Än!. Men den befinner sig alltid nära mig på dagarna och jag TROR att jag ska ge den en blöt efter nyår.. Före känns meningslöst.